Analýza komunikačného obsahu

Na začiatku je nápad, na základe ktorého vývojoví pracovníci vyrobia prvý prototyp. Finančníci odobria navrhnutý obchodný model a z prototypu je hotový výrobok. Predaj sa úspešne rozbehne.

Podobných príbehov nájdeme tisíce, no nie všetky majú šťastný koniec. Predajné čísla mohli byť zaujímavé, no celkom nenaplnili očakávania investorov. Alebo naopak – obchodný výsledok bol úctyhodný, ale čo ak mohol byť ešte lepší? Urobili sme naozaj maximum? Na niektoré otázky nenájdeme odpovede, pretože vrátiť čas nie je v ľudských silách. Vieme sa však pozorne pozrieť na výrobok, alebo ponúkanú službu a zanalyzovať, ako vyzerá naša ponuka očami zákazníkov a odberateľov. Častokrát stačí zmeniť manuál, alebo zvoliť iný reklamný kanál, alebo prepracovať ponuku. Je to rozhodne ekonomicky výhodnejšie, ako ihneď zasahovať do funkcionality výrobkov či služieb, ktoré možno ani zmenu nepotrebujú. 

Analýza komunikačného obsahu ponúka:

Rozbor foriem a obsahu externej komunikácie

Prieskum vnímania ponuky za strany odberateľov

Vyhodnotenie chápania hodnoty ponúkaných produktov a služieb

Analýzu využijete, ak potrebujete:

Zistiť úroveň zákazníckeho povedomia o vás a vašej ponuke

Spoznať vnímanie komunikácie a spolupráce zo strany odberateľov

Porovnať obsah a formu externej komunikácie s konkurenciou

Konzultačné služby poskytujeme na mieru podľa vašich požiadaviek.

Na základe vstupných informácií vám radi pripravíme aktuálnu ponuku.

Komunikačné štúdio LICENTA sa zaoberá vzdelávaním, rozvojom a konzultáciami v oblasti medziľudskej komunikácie. Pomáha ľuďom rozvíjať komunikačné schopnosti. Vytvára vhodný obsah a formu vzájomnej komunikácie. Spája interný a externý svet firemnej komunikačnej kultúry.